Overa garancije i ostvarivanje prava garantnog roka

Da bi klima uređaj kupljen u prodavnici “Svet klima” ostvario pravo garantnog roka, potrebno je da uređaj ugradi servis koji je registrovan za obavljenje te delatnosti.

Prodavnica “Svet klima” ima ugovor o kvalitetnoj ugradnji sa partnerskim servisima i preporuka je da zbog profesionalne usluge zakažete ugradnju preko našeg partnera.

Uradite to jednostavno klikom ovde i neki od partnera će Vas pozvati isti dan da se informišete o cenama,roku ugradnje i samom servisu koji bi došao kod Vas. Partner će Vam se predstaviti iz koje je firme, reći će Vam cene i rok u kom bi došli, a na zakazanu ugradnju pojaviće se obučeni u uniformi firme, i po obavljenom poslu overiće garantni list pečatom.

Ugradnja može biti izvršena od strane bilo kog registrovanog servisa na teritoriji Srbije ali je u Vašem najboljem interesu da to uradi ugovorni servis jer naša prodavnica drži do kvalitetne i sigurne usluge prema našim kupcima.

Ukoliko dođe do nedoumice o realnom rasponu cena te usluge obratite se nama za informacije.

Kad su u pitanju Toplotne pumpe i Multi-split sistemi koji su klasifikovani kao profesionalna klimatizacija “Svet klima ” zbog Vas,dodatno stavlja akcenat na ugradnju od strane naših partnera.

Posle ugradnje

Da bi uređaj bio u garanciji i nakon zakonskog roka svi ovlašćeni servisi traže da se jedanput godišnje pozovu na redovno održavanje prilikom čega se proverava stanje uređaja, detaljno dezinfikuje unutrašnja/spoljna jedinica i overi garantni list.

Partner koji Vam bude ugradio klimu garantovano će Vam biti dostupan svih narednih godina za servis uređaja, popravku ili savet.

U objektima komercijalnog tipa povećanog protoka vazduha, velike zaprljanosti vazduha, velikog prometa saobraćaja, koncentracije dima, mirisa ili prašine servisi traže da se uređaj održava 2 puta godišnje da bi se očistila unutrašnja/spoljna jedinica kojoj je u takvim uslovima rad otežan, a Vaš prostor se zbog toga neadekvatno hladi ili greje.